Monday, July 5, 2010




hi...utk yg rs nk mgediks hr ni leh bc cite ni..hihihih..xde yg spesel sal pic ni..tp sgt2 bmkna wt diri aku,hidup aku..wah..tibe2...bab kate edy n the gengs ni adik angkat aku..ank ikan aku..giler tul ar dorg ni..pe2 pn gelaran yg mereka bg aku x kisah..yg penting aku tau sape dia diati aku..kahkahkahkha...cm chilakak je ayat aku..huhuhuh..dia teman,kwn,adik,ayah..senang cite kami teman tp mesra..."aku pnye teman..teman spermainan.."hihih..nyanyi skit..kami dh lama bkwn..hampir 9 thn seingat aku la..dia tlalu baik tuk aku..dia sabar mlayan kerenah aku yg agak2 nakal ni..tp nakal aku x cm pakcik kordi n the gengs k..kahkahkah..tibe2 nama beliau disebut2 ni..promot pakcik skit..hehehe...aku xnk cite lebih2 sbb aku tau akn ada 3 ekor lalat yg akn komen pic ni..kpd yg bkenanaan....sori beb...
nk tau nama dia????ehehhe..tuk pe??saje??ada lak cm tu??mane leh nk tau nama dia..hehehe..sori ek,xleh lebih2 sbb xnk ada yg trasa ngn knyataan aku...lg pn aku xnk nama baik dia trus disebut2...anggap je aku dh bpunye..hahahahah...ok x gitu???
yang penting kami BAHAGIA......



2 comments:

  1. wekkkkkkkkkkkkkkkkk!!!gediks gila!!!

    muntoh daroh koi ginih!!!!

    bla la!!!!

    *ini adalah belog mahasiswi!

    ReplyDelete